Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

Aktualności

Treść

Polski Cukier daje początek polskim wypiekom.

Myli się ten, kto myśli, że każdy cukier jest taki sam! Prawdziwie Polski Cukier jest tylko jeden, co udowadniamy w kampanii, która właśnie wystartowała. Krajowa Spółka Cukrowa S.A. odświeża trend na polskie wypieki.

BcWwWyjJhevgAAAAAElFTkSuQmCC

1 czerwca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa, która ma przypomnieć, że nasze polskie wypieki są wyjątkowe – to skromni bohaterowie codziennych i odświętnych stołów, punkt kulminacyjny każdego rodzinnego spotkania, słodka chwila zapomnienia, a nawet przyczynek do burzliwej dyskusji.

Każdy z nas ma swoje ulubione polskie ciasto: sernik, szarlotkę, makowiec i wiele innych, ale każdy przyrządza je w inny sposób. To, co łączy wszystkie polskie wypieki, to zastosowany do ich stworzenia cukier – Polski Cukier.

– Dlatego właśnie Polski Cukier ma inspirować do odkrywania na nowo słodkiego smaku tradycji i wspierać poczucie dumy z polskich wypieków – wyjaśnia Paweł Piotrowski, Prezes Zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

Polski Cukier daje początek polskim wypiekom.

Poza reklamą w telewizji kampania obejmie także reklamy prasowe na łamach ogólnopolskiej prasy kobiecej. W ramach działań wspierających letnią kampanię promocyjną, prowadzone będą liczne konkursy i aktywności na oficjalnym fan page’u marki Polski Cukier na portalu społecznościowym Facebook: https://pl-pl.facebook.com/SekretySlodkiejKuchni/

« wstecz