Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

Archiwalne wiadomości

Treść

KAMPANIA ZIMOWA

Ruszyła intensywna kampania reklamowa produktów marki Polski Cukier!

W okresie zimowym – czasie intensywnych przygotowań do świąt, podczas których na stołach nie może zabraknąć tradycyjnych wypieków, zaplanowana została silna kampania marki Polski Cukier, promującą dwa produkty: cukier do pieczenia drobny oraz cukier puder.

Kampania ta oparta jest o, kluczowy w tym czasie, punkt kontaktu z konsumentem – telewizję (zima to czas, kiedy zdecydowanie zwiększa się konsumpcja tego medium).

Intensywna kampania telewizyjna zaplanowana jest na okres przedświąteczny i wygeneruje łącznie prawie 77 milionów kontaktów z konsumentami z naszej grupy docelowej!

Dodatkowo, wzmacniając efekt synergii oraz budowania rozpoznawalnej platformy komunikacyjnej, planowane jest spójne działanie na portalu społecznościom – Facebook, na fanpage’u SEKRETY SŁODKIEJ KUCHNI, wraz ze wsparciem oraz konkursem dla naszych fanów.

ZŁOTA SIÓDEMKA

Miło nam poinformować, iż nasza firma znalazła się w gronie "Złotej Siódemki Branży Spożywczej 2014 ". Są to laureaci naszej branży, które portal TVEXPO wyróżnił za innowacyjność oraz najwyższą jakość oferowanych produktów.

Spot telewizyjny informujący o wyróżnionych firmach "Złotej Siódemki Branży Spożywczej 2014 " z udziałem KSC S.A będzie można zobaczyć na antenach POLSAT NEWS, POLSAT, POLSAT 2, POLSAT BIZNES.