Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

Aktualności 2015

Treść

Polski Cukier daje początek polskim wypiekom.

Myli się ten, kto myśli, że każdy cukier jest taki sam! Prawdziwie Polski Cukier jest tylko jeden, co udowadniamy w kampanii, która właśnie wystartowała. Krajowa Spółka Cukrowa S.A. odświeża trend na polskie wypieki.

SŁODZIAKI PRZEDSTAWIAJĄ!

SŁODZIAKI ZAPRASZAJĄ!

Kampania w okresie Wielkanocnym to kontynuacja działań zgodnie z wypracowaną w 2014 roku platformą komunikacji marki Polski Cukier: „SŁODZIAKI PRZEDSTAWIAJĄ”.

Pod tym hasłem marka Polski Cukier przeprowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną opartą o kluczowe punkty kontaktu z konsumentem: telewizję, prasę oraz Internet.

Ciekawym dopełnieniem kampanii jest OGÓLNOPOLSKI KONKURS KULINARNY – „SŁODZIAKI GOTUJĄ”.

Intensywna kampania zaplanowana jest na okres przedświąteczny i obejmuje emisję spotów reklamowych w stacjach telewizyjnych o największym zasięgu, a reklamy prasowej w segmencie pism kobieco-poradnikowych. Działania w Internecie obejmują stałą obecność „Słodziaków” na FB, konkurs „Słodziaki gotują”, działania z blogerami, kampanię na portalach kulinarnych i parentingowych oraz stałą obecność na następujących serwisach: smaczny.pl, mamazone.pl, czasdzieci.pl.

Tak zaplanowana kampania wygeneruje łącznie prawie 80 milionów kontaktów z konsumentami z naszej grupy docelowej!

Słodziaki mówią: „Bez Polskiego Cukru słodko nie będzie. Prawdziwie wielkanocny smak tylko z Polskim Cukrem!”

SŁODZIAKI PRZEDSTAWIAJĄ 2016

Trzeciego marca ruszyła kampania reklamowa marki Polski Cukier, wykorzystująca spot pt. „Słodziaki przedstawiają”. Reklamę będzie można obejrzeć w kanałach Telewizji Polskiej S.A., tj.: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Sport, TVP Seriale oraz TVP Rozrywka.


Podstawowym założeniem kampanii jest promocja produktów Krajowej Spółki Cukrowej S.A. poprzez podkreślenie ich przydatności w okresie świątecznym, podczas którego zapotrzebowanie na cukier jest znacznie większe niż w pozostałych okresach (m.in. do wypieków ciast, ciastek, etc.).


Platforma komunikacyjna „Słodziaki” została wprowadzona przy okazji zeszłorocznej kampanii zimowej. Dzięki „Słodziakom”, marka Polski Cukier buduje spójny i ciepły wizerunek, mający długofalową, konsumencką wartość.


Spot wykorzystuje naturalną słodycz dzieci, która osładza życie, ale nie posłodzi wypieków ! Głównymi bohaterami i narratorami spotu są dzieci, które wzbudzają silne, wyłącznie pozytywne emocje i tak jak Polski Cukier są esencją tego, co najsłodsze.


Kampania w okresie przedświątecznym – czasie intensywnych przygotowań do Wielkiej Nocy, podczas których na stołach nie może zabraknąć tradycyjnych wypieków – ma na celu budowanie świadomości marki i bezpośrednie zwiększenie sprzedaży.
Kampania oparta została o kluczowy w tym czasie punkt kontaktu z konsumentem – telewizję. Starannie wyselekcjonowane stacje telewizyjne o największym, ogólnokrajowym zasięgu, emitują spot o długości 30 sekund.


Dodatkowo, wzmacniając efekt synergii oraz przyczyniając się do budowania rozpoznawalnej platformy komunikacyjnej, uspójniliśmy i zintensyfikowaliśmy nasze działania na portalu społecznościowym Facebook, na oficjalnym fanpage’u  marki „Sekrety słodkiej kuchni”. W ramach przedświątecznej kampanii social media, uruchomiony został konkurs konsumencki „Słodziaki i ich słodkie miny”.


W ramach zadania konkursowego, uczestnicy mogą udostępniać słodkie miny swoich „Słodziaków”, uwiecznione na fotografii lub w barwnym, wymownym opisie. Kilkuosobowe jury konkursowe, nagrodzi dziesięć najbardziej kreatywnych prac, atrakcyjnymi upominkami. Konkurs trwa do końca marca 2016 roku, a jego regulamin dostępny jest w dedykowanej zakładce aplikacji konkursowej.


Za produkcję spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja Walk Creative, konkurs na portalu Facebook przeprowadzany jest przy wsparciu agencji Harder & Harder, należącej do Creative Harder Group.


Zachęcamy do czynnego uczestnictwa w dyskusjach na fanpage’u marki Polski Cukier i uważne obserwowanie codziennych postów. Co tydzień organizowany jest mini-konkurs, w którym do zgarnięcia są słodkie upominki!