Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Przejdź do wybranego podserwisu

Archiwalne wiadomości

Treść

SŁODZIAKI PRZEDSTAWIAJĄ!

W okresie zimowym – czasie intensywnych przygotowań do świąt, podczas których na stołach nie może zabraknąć tradycyjnych wypieków, zaplanowana została silna kampania marki Polski Cukier, promującą dwa produkty: cukier do pieczenia drobny oraz cukier puder.

CREATED IN POLAND

Tytuł Created in Poland Superbrands przyznawany jest markom, które zostały stworzone w Polsce. Marka Polski Cukier została wyróżniona w kategorii „jedzenie i gotowanie” i podkategorii „artykuły spożywcze”. Laureaci zostali wyłonieni w Procesie Certyfikacji Created in Poland Superbrands, przygotowanym przez organizację Superbrands wraz z firmą badawczą ARC Rynek i Opinia. W przeprowadzonym badaniu udział wzięło 15 tys. konsumentów. Ich zadaniem było wskazanie, które marki są im znane i na ile byliby skłonni je polecić swoim bliskim. Marka Polski Cukier znalazła się wśród marek, które wypracowały najlepszy wizerunek w oczach konsumentów. Laureaci stanowią około 15 proc. z ponad 2000 marek konsumenckich w 26 kategoriach głównych poddanych badaniu. Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które - dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują - osiągnęły rynkowy sukces.Organizacja Superbrands działa obecnie w 87 krajach, w tym również, od 2005 r., w Polsce. O zasadach przeprowadzania badań i wyłanianiu laureatów decyduje Rada Marek, w której zasiadają wyłącznie osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, będące autorytetami od wizerunku marki.

KAMPANIA TELEWIZYJNA

W okresie 1-20.04.2014r w stacjach telewizyjnych o największym zasięgu (TVP, TVN, TVN Siedem, TVN Style, POLSAT i POLSAT Cafe) została zaplanowana telewizyjna kampania Krajowej Spółki Cukrowej S.A. promująca dwa produkty: wysokiej jakości Cukier Puder 500g oraz Cukier Drobny do pieczenia 1 kg. Są to cukry idealnie wpasowujące się w potrzeby konsumenckie w czasie przed- i świątecznym, czyli w okresie wzmożonego  zapotrzebowania na produkty do wypieku i dekoracji ciast.
Intensywna kampania telewizyjna zaplanowana jest na okres przedświąteczny i obejmuje również lokowanie produktów. Wyjście z przekazem poza bloki reklamowe i sponsoringowe oraz obecność w programach śniadaniowych pozwoli nam na pokazanie atrybutów promowanych produktów w ich naturalnym środowisku i zaprezentowanie bogactwa ich zastosowań.
 

ZŁOTA SIÓDEMKA

Miło nam poinformować, iż nasza firma znalazła się w gronie "Złotej Siódemki Branży Spożywczej 2014 ". Są to laureaci naszej branży, które portal TVEXPO wyróżnił za innowacyjność oraz najwyższą jakość oferowanych produktów.

Spot telewizyjny informujący o wyróżnionych firmach "Złotej Siódemki Branży Spożywczej 2014 " z udziałem KSC S.A będzie można zobaczyć na antenach POLSAT NEWS, POLSAT, POLSAT 2, POLSAT BIZNES.