Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Go to the site selected

Content

Polski Cukier brand was awarded the Created in Poland title.

Superbrands Created in Poland title is awarded to exceptional brands created in Poland. Polski Cukier brand was awarded in “food and cooking - groceries” category. The winners were selected in the Created in Poland Superbrands Certification Process developed by Superbrands and ARC Rynek i Opinia research company. Over 15 thousand consumers participated in the survey. The participants indicated which brands are familiar and if they would recommend the specific brand to their relatives and friends. Polski Cukier brand was selected among the brands with the best image. The winners include just 15% from over 2000 consumer brands in 26 main categories. Superbrands is the only independent global company to promote the branding concept by identification, awards and studies for brands, which due to unique benefits offered has reached the marketing success. Superbrands is present in 87 countries including Poland since 2005. The study and winner selection process are supervised by the Brand Council including members with extensive experience in marketing, surveys, strategies, branding, advertisement and PR and experts in brand image.

Television campaign of Polski Cukier brand products

A television campaign is planned between 1 April and 20 April 2014 in the channels with the highest reach (TVP, TVN, TVN Siedem, TVN Style, POLSAT and POLSAT Cafe) to promote two products: high quality Icing Sugar 500 g and Caster Sugar 1 kg. Both sugars are perfectly fitted to customer needs in pre-holiday and holiday season, in the period of increased demand for baking and decorating products. Extensive TV campaign is planned for the pre-holiday period and involves product placement. Getting the message through outside the advertisement and sponsoring blocks and our presence in the morning shows will allow us to present the attributes and wide range of applications of promoted products in their natural environment.

HEALTHY FOOD GOLDEN SEVEN 2014 FOR KSC S.A.

We are proud to announce that our Company is among the Healthy Food Golden Seven 2014 winners. The companies were awarded by TVEXPO website for innovation and the highest quality of offered products.

The advertising spot presenting the companies awarded the Healthy Food Golden Seven 2014 with the participation of KSC S.A will be broadcast by POLSAT NEWS, POLSAT, POLSAT 2 and POLSAT BIZNES.

Słodziaki Przedstawiają

W okresie zimowym – czasie intensywnych przygotowań do świąt, podczas których na stołach nie może zabraknąć tradycyjnych wypieków, zaplanowana została silna kampania marki Polski Cukier, promującą dwa produkty: cukier do pieczenia drobny oraz cukier puder.

Ruszyła intensywna kampania reklamowa produktów marki Polski Cukier!

W okresie zimowym – czasie intensywnych przygotowań do świąt, podczas których na stołach nie może zabraknąć tradycyjnych wypieków, zaplanowana została silna kampania marki Polski Cukier, promującą dwa produkty: cukier do pieczenia drobny oraz cukier puder.

Kampania ta oparta jest o, kluczowy w tym czasie, punkt kontaktu z konsumentem – telewizję (zima to czas, kiedy zdecydowanie zwiększa się konsumpcja tego medium).

Intensywna kampania telewizyjna zaplanowana jest na okres przedświąteczny i wygeneruje łącznie prawie 77 milionów kontaktów z konsumentami z naszej grupy docelowej!

Dodatkowo, wzmacniając efekt synergii oraz budowania rozpoznawalnej platformy komunikacyjnej, planowane jest spójne działanie na portalu społecznościom – Facebook, na fanpage’u SEKRETY SŁODKIEJ KUCHNI, wraz ze wsparciem oraz konkursem dla naszych fanów.