Krajowa Spółka Cukrowa S.A.

Go to the site selected

News

  • Easter Campaign is a continuation of the 2014 communication campaign for Polski Cukier brand:

    The catchphrase is part of the national promotional campaign for Polski Cukier brand in key media: TV, press and Internet.

    COOKING COMPETITION – SWEETIES COOK is an interesting addition to the campaign.

  • Słodziaki Przedstawiają

    W okresie zimowym – czasie intensywnych przygotowań do świąt, podczas których na stołach nie może zabraknąć tradycyjnych wypieków, zaplanowana została silna kampania marki Polski Cukier, promującą dwa produkty: cukier do pieczenia drobny oraz cukier puder.

  • Polski Cukier brand was awarded the Created in Poland title.

    Tytuł Created in Poland Superbrands przyznawany jest markom, które zostały stworzone w Polsce. Marka Polski Cukier została wyróżniona w kategorii „jedzenie i gotowanie” i podkategorii „artykuły spożywcze”.
  • Television campaign of Polski Cukier brand products

    W okresie 1-20.04.2014r w stacjach telewizyjnych o największym zasięgu (TVP, TVN, TVN Siedem, TVN Style, POLSAT i POLSAT Cafe) została zaplanowana telewizyjna kampania Krajowej Spółki Cukrowej S.A. promująca dwa produkty: wysokiej jakości Cukier Puder 500g oraz Cukier Drobny do pieczenia 1 kg. Są to cukry idealnie wpasowujące się w potrzeby konsumenckie w czasie przed- i świątecznym, czyli w okresie wzmożonego zapotrzebowania na produkty do wypieku i dekoracji ciast.
  • HEALTHY FOOD GOLDEN SEVEN 2014 FOR KSC S.A.

    Miło nam poinformować, iż nasza firma znalazła się w gronie "Złotej Siódemki Branży Spożywczej 2014 ". Są to laureaci naszej branży, które portal TVEXPO wyróżnił za innowacyjność oraz najwyższą jakość oferowanych produktów.